Evaluacija i realizovani ishodi

Rast projektaRast projekta

Rast projektaRast projekta

  1.Otvaranje Windows Live naloga učenicima 

1. korak-Otvaranje Windows Live naloga učenicima

  • Spisak e-mail adresa učenika 8.3 razreda

spisak-e-mail-adresa-ucenika

2. Podaci o mogućnostima praćenja e-pošte učenika

Podaci o mogućnostima praćenja e-pošte učenika

Analiza ankete

Ukupan brojodgovora “Da”
Imaš li računarkod kuće?
Imaš li pristupinternetu kod kuće?
Da li imaš mogućnostisvakodnevno pristupati
svojoj e-pošti
tokom zimskog raspusta?
UKUPAN BROJ UČENIKA
26 učenika;
25 učenika;
26 učenika;
PROCENAT
100%
96.155%
100%
Učenik koji nije imao pristup internetu radio je sa školskim drugom,
a omogućena je i dostupnost školskog informatičkog kabineta
tokom cijeg raspusta.

3.Odabir područja interesovanja

 Odabir područja interesovanja

Formiranje grupa

  • Linoit,razred8.3-Interaktivni pano za postavljanje bilješki
  • Nakon odabira i upisa učenika u određena polja interesovanja formirane grupe i njihovi radni zadaci se mogu vidjeti na adresi blog postaFormiranje grupa 

4. Utisci nastavnika i učenika-Čas: Boka Kotorska u stihovima

Čas: Boka Kotorska u stihovima

U završnom dijelu časa vođena je diskusija o utiscima i uspješnosti realizacije časa, kao i o samoj ideji kreiranja časa. Bilješke o utiscima i komentarima nastavnika i učenika 8.3 razreda se nalaze na panou “Boka u stihovima-utisci”

Utisci o realizaciji i ideji časa “Boka u stihovima”

5. Kvalitet i uspješnost u dramskom izrazu 

Mali školski maskenbal

Školski maskenbal

6. Linearne nejednačine-1. čas matematike

Evaluacija časa matematike

Evaluacija časa

Anketa-Broj uspješno preuzetog radnog materijala bez dodatne pomoći nastavnika Anketa-Izdvojite oblasti koje niste razumjeli u dolje zadanoj anketi
Radne MS OneNote bilježnice

Online kviz

Linearne nejednačine





Rezultati ankete -Ocijenite svoje aktivnosti tokom časa

Ocjena aktivnosti tokom časa

7. Linearne nejednačine-2. čas matematike

 Preuzmite prezentaciju i mali kviz

Linearne nejednačine -prezentacija i kviz

Množenje i dijeljenje linearnih nejednačina sa negativnim brojem

Na osnovu broja dobijenih bodovaprilikom rješavanja kviza, u toku časa,procjenjuje se nivo postignuća učenika

NIVO
BROJ BODOVA
OCJENA
PRVI NIVO
0b.-2b.
Nisu savladani najosnovniji pojmovi
DRUGI NIVO
3b.-4b.
Savladani su osnovni pojmovi sa elementima razumijevanja sadržaja
TREĆI NIVO
5b.-6b.
Savladani su osnovni pojmovi uz sposobnost primjene znanja


Test-grupa A

Kratka provjera putem aplikacije Interactive Classroom-grupa A

Test-grupa B

Kratka provjera putem aplikacije Interactive Classroom-grupa B


STANDARDI I OCJENJIVANJE PROJEKTA

 POETSKI ČAS ZA RODITELJE-Dalija Ljutić, profesorica engleskog jezika

Poetski čas engleskog jezika

Poetski čas engleskog jezika

 


Advertisements
1 Comment

One thought on “Evaluacija i realizovani ishodi

  1. Pingback: Procjena postignutog stepena uspješnosti projekta « Sa druge strane katedre

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: